Międzynarodowe Targi Poznańskie MTP POZNAŃ Polska
 
 
COP 19 – STADION NARODOWY
Przygotowaliśmy część infrastrukturalną Szczytu Klimatycznego
cop
 
Targi

Wraz ze zmianami gospodarczymi zmieniła się istota targów. Przestały one być jedynie punktem zawierania transakcji kupna sprzedaży, a stały się nowoczesnym narzędziem komunikacji marketingowej.
Targi to:
• przekaz marketingowy, za który oglądający sam chętnie płaci
• prezentacja reklamowa, którą można zobaczyć i dotknąć
• narzędzie marketingowe zapewniające wszechstronną komunikację na wielu płaszczyznach
• doskonałe miejsce budowania wizerunku firmy - są jak wielkie pokazy mody prezentujące najlepsze pomysły wiodących przedsiębiorstw, wskazując pozostałym uczestnikom rynku kierunki rozwoju
• źródło wiedzy, inspiracji - to, co jest prezentowane na targach staje się obowiązujące.

Korzyści z udziału w targach:


Pełnowymiarowość wystąpienia:
• ekspozycja na miarę planów i potrzeb
• spektakularna prezentacja nowości
• pokazy zastosowań produktu
• spotkania z kontrahentami
• konferencje prasowe


Efektywność zwrotu inwestycji:
• Badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności.
• Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):
- 76% gości targowych ma określony plan działania
- 48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków
ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie
- finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż
tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych.


Kompleksowość oferty:
• pomoc fachowej kadry
• pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe
• rozbudowany serwis i najwyższa jakość


Formalności:
• formularze zgłoszenia i zamówień są dostępne na naszych stronach branżowych.


Matchmaking:
• badania rynku, raporty branżowe
• wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy, inwestorów i kooperantów
• organizacja spotkań z wytypowaną grupą partnerów handlowych
• przygotowanie i obsługa misji handlowych
• pomoc w działaniach marketingowych i promocyjnych
• organizacja spotkań w ramach Klubu WTC i Międzynarodowych Giełd Kooperacji: w matchmakingowych spotkaniach w roku 2003 wzięli udział przedsiębiorcy z 17 krajów - Belgii, Białorusi, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Izraela, Kanady, Kazachstanu, Łotwy, Niemiec, Rosji, Słowacji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii i Włoch.


Program specjalny - Hosted Buyers:
Targi Poznańskie wiele miesięcy przed rozpoczęciem wybranych targów zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami, a następnie organizują ich pobyt w Poznaniu. W trakcie targów odbywa się seria wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahentów.


Korzyści dla zwiedzających:
• kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
• doskonała porównywalność ofert
• możliwość obiektywnej oceny
• 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
• 48% zwiedzających poszukuje informacji
• 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
• 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe.
Źródło: Exhibition & Event Association of Australia


Interaktywność:
• targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
• nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
• obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face to face
• dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty.


Efekt synergii:
Efekt synergii można osiągnąć poprzez jednoczesne wykorzystanie wielu różnych usług. Targi umożliwiają:
• pozyskanie nowych klientów,
• kompilację bazy danych nowych klientów
• wzmocnienie kontaktów z klientami
• wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
• demonstrację i promocję produktów
• sprzedaż produktów
• tworzenie wizerunku firmy
• tworzenie i wzmocnienie marki
• zwiększenie zainteresowania mediów.
Ponadto targi są doskonałym miejscem na:
• poznanie oczekiwań klientów
• uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
• znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
• prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów.


Targi + Internet:
• zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet NIE zastąpi targów:
• kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%),
• produkt należy obejrzeć i omówić (35%),
• odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%).
• Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji:
- prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
- całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP
(Źródło: International Association for Exhibition Management)

 
Korzyści dla wystawców:
• zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych),
• prezentacja nowych produktów (79%),
• podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
• wymiana i pozyskanie informacji (78%),
• pozyskanie nowych klientów (77,6%),
• wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%),
• wzrost znajomości produktów (75%),
• rozpoznawanie życzeń klientów (70%),
• zawieranie umów sprzedaży (64%),
• wpływanie na decyzje klientów (63%).
• wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm),
• wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm),
• rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm),
• zawierania umów sprzedaży (29% firm).
(Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen
Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland)


Face-to-face:
• 87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa.
(Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)

 

[ Wstecz ]

podziel się
facebook
google
nk.pl
wykop
digg
blip
grono
twitter
delicio.us
flaker
 
.
alternative baner 1
alternative baner 2
alternative baner 3
alternative baner 4