Międzynarodowe Targi Poznańskie MTP POZNAŃ Polska
 
 
Codziennie
od poniedziałku do niedzieli od godz. 10:00
- poniedziałki, wtorki do 18.00
- środy, piątki, soboty, niedziele do 21.00
- czwartki do 0.00
cop

Targowy Know- How

Udział w targach przynosi wymierne efekty, zwłaszcza kiedy zaplanują Państwo działania przed targami, w ich trakcie i po.
Targi pozwalają na jednoczesną realizację wielu zamierzonych celów i pomagają w tworzeniu i pielęgnowaniu kontaktów osobistych, które są tak ważnym czynnikiem sukcesu w dzisiejszej, konkurencyjnej rzeczywistości. Dlatego tak wiele wiodących firm uznaje targi za ważny element strategii marketingowej.

DZIAŁANIA PRZED:

  • ustalić szczegółowe cele uczestnictwa w targach,
  • zaplanować stoisko tak, aby sprzyjało realizacji zamierzonych celów,
  • zaprosić potencjalnych klientów do odwiedzenia stoiska,
  • poprzedzić udział w targach reklamą i działaniami public relations,
  • zorganizować szkolenie personelu, który będzie obsługiwał stoisko,
  • skorzystać z możliwości, jakie daje Internet.

Dobre przygotowanie spotkań na stoisku to:

  • redukcja kosztów sprzedaży o 45%,
  • usprawnienie procesu sprzedaży o 40%.

DZIAŁANIA W TRAKCIE:

  • codzienne motywowanie personelu stoiska,
  • przyciąganie klientów,
  • koncentracja na kluczowej grupie docelowej,
  • umiejętne wykorzystanie kontaktów z dziennikarzami.

DZIAŁANIA PO:

  • przeprowadzić uczciwą analizę i ocenę pobytu na targach,
  • dokonać pomiaru wyników - porównania celów zamierzonych z osiągniętymi,
  • wykorzystać kontakty, które zostały nawiązane w trakcie targów,
  • przeprowadzić mailing do gości targowych,
  • podtrzymać kontakty z prasą, by zapewnić firmie odpowiedni rozgłos,
  • zarezerwować miejsce na przyszły rok.

 

 

Źródła:
Association of Exhibition Organisers
"L'Avenir du Media Salon", Public Systeme/Comexpo/Ipsos,   France
Power of Exhibitions II, Belgium

[ Wstecz ]

podziel się
facebook
google
nk.pl
wykop
digg
blip
grono
twitter
delicio.us
flaker
 
.