Reklamy na walkę z sepsą

Podziel się

19 tys. złotych przekaże Grupa MTP Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Kwota ta to dochód z dedykowanych reklam wyświetlanych w dniu 31. Finału WOŚP na fasadzie Holu Wschodniego Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Akcja nie udałaby się bez wsparcia partnerów Grupy MTP, którzy zdecydowali się na emisję swoich reklam tego dnia. Były to: Abrasives, Astra Coffee and More, Blachprofil 2 – Solroof, Cellfast – Bryza, Factory, Fakro, Good Taste Production, Labo Print, Lambit, Lexus, Max Premium Burgers, Novoferm, SMM Legal, TDC, Teatr Muzyczny, Toyota, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Wersal i ZCB Owczary – Termoton.

Na konto Orkiestry wpłyną też przychody z lodowiska na placu Powszechnej Wystawy Krajowej z dnia finału.

Hasłem tegorocznej Orkiestry było „Chcemy wygrać z sepsą!”. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup urządzeń pozwalających na przyspieszenie diagnostyki zakażeń - umożliwi to lepszą terapię sepsy poprzez szybsze wdrożenie celowanego i skutecznego leczenia antybiotykami.