Premiera Netflixa na nośnikach City Marketingu

12.03.2021 14:31:05

Podziel się

Na ulicach Poznania obejrzeć możemy kampanię promującą najnowszą produkcję „Sky Rojo".

Po sukcesie „Domu z papieru”, hiszpańscy twórcy serialu nie spoczęli na laurach i proponują widzom kolejną nowość, którą będzie można oglądać na Netflixie już od 19 marca. „Sky Rojo", bo o tym tytule mowa, to barwna i pełna zwrotów akcji opowieść o trzech kobietach, które uciekają przed swoją przeszłością. Jak będzie wyglądać ich podróż, z kim przyjdzie im się zmierzyć i co będą musiały zrobić, by ratować się z opresji? Tego dowiemy się już niebawem, oglądając kolejne odcinki.

Tymczasem na ulicach Poznania obejrzeć możemy kampanię promującą serial. Plakaty reklamujące premierę zostały wyeksponowane na naszych klasycznych słupach umiejscowionych w topowych lokalizacjach miasta. By wzmocnić całość przekazu i zwrócić uwagę odbiorcy, na wybranych nośnikach zamontowane zostało neonowe oświetlenie. 

Kampania pojawiła się m.in na słupach:

  • Głogowska - Dworzec Zachodni
  • Powstańców Wlkp. - Towarowa
  • Towarowa - św. Marcin
  • Niezłomnych - Al. Niepodległości
  • Rondo Śródka - Dworzec MPK
  • Garbary - Stawna I
  • Masztalarska - Lewandowskiej
  • Kościuszki - ul. Fredry
  • Fredry - most Teatralny
  • Półwiejska  - Strzelecka

Więcej informacji na stronie >> City Marketing <<