Wydawnictwa

Międzynarodowe Targi Poznańskie są wydawcą magazynów branżowych, które szeroko docierają do sektora B2B. Każdy z wydawanych tytułów trafia w potrzeby innego sektora. Wspólnym mianownikiem każdego z nich jest nadrzędny cel – regularny kontakt z branżą, podtrzymywanie i budowanie sieci nowych relacji. Każdy z magazynów to źródło inspirującej wiedzy dla profesjonalistów odważnie patrzących w przyszłość. Zapraszamy do skorzystania z naszego potencjału promocyjno-reklamowego oraz współpracy redakcyjnej.

Tytuły w portfolio Międzynarodowych Targów Poznańskich:

  • Lider biznesu. Ogrodniczy magazyn branżowy
  • Wszystko działa
  • Horse&Business Magazine
  • Rybomania magazyn. Wędkarstwo. Biznes. Pasja
  • Omega. Idea Book dla branży funeralnej
  • Poznański Magazyn Targowy
  • Sukces po poznańśku

Nasze wydawnictwa to:

Precyzyjne dotarcie do branży

Oferta reklamowa przygotowana na miarę

Unikatowa formuła

„Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy”

Redaktor naczelna – Ilona Rosiak-Łukaszewicz

Lektura dla ambitnych, których w branży ogrodniczej nie brakuje. W ścisłej współpracy z Targami Gardenia buduje i tworzy absolutnie nieobecne dotąd narzędzia rozwoju biznesu. Są to m.in. Garden Business Club, Kongres Liderów Branży Ogrodniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, badania wśród pasjonatów ogrodnictwa. Największym wyzwaniem tytułu jest nieokiełznana wyobraźnia zespołu projektowego i redakcji.

 

„Horse&Business Magazine”

Redaktor naczelna – Ilona Rosiak-Łukaszewicz

Projekt skupia wokół siebie liderów przemysłu końskiego. Już tylko krok dzieli go od miana najbardziej opiniotwórczego magazynu branży jeździeckiej. Tworzony jest w drodze, na gruncie indywidualnych spotkań z ikonami biznesu, i sportu, i rekreacji. Każdy kolejny numer to ogromna satysfakcja z liczby zaangażowanych do współpracy ludzi. Prawdziwe spotkania – to jego atrybut.

Magazyn „Omega” idea book dla branży funeralnej

Redaktor naczelna – Katarzyna Supa

Swoim pojawieniem się na rynku wydawniczym w sposób absolutnie totalny zmienił postrzeganie branży pogrzebowej. Miażdży utarte schematy, rozbija skostniałe kanony. Stanowi okno na świat branży, która w Polsce uznawana jest za jedną z najbardziej zachowawczych. W „Omedze” nie ma tematów tabu. Są za to absolutnie zjawiskowe odkrycia z rynków zagranicznych, które wyzywają na pojedynek polskie zakłady pogrzebowe i producentów dedykowanych im rozwiązań.

Rybomania magazyn. Wędkarstwo. Biznes. Pasja

Redaktor naczelny – Michał Cieślak

Czasopismo, które jako pierwsze na rynku wydawniczym ośmieliło się odrzeć wędkarstwo z ryb. Brutalnie odcina się od pasji, za to stawia na biznes, ważąc jego potencjał i możliwości rozwoju. Choć przebijanie muru dzielącego ambicje redakcji z mentalnością wędkarzy stojących za ladami sklepów jest czasochłonne, to jednak warto nieść kaganek biznesowej oświaty, licząc, że branża też zacznie liczyć. Bo póki liczą się dla niej emocje, a nie rachunek ekonomiczny.

Poznański Magazyn Targowy

Redaktor naczelna – Katarzyna Supa

Najstarsze, najbardziej interdyscyplinarne i angażujące wydawnictwo, od którego wszystko się zaczęło. Nic tak dynamicznie się nie zmienia, jak treść na jego łamach. Budowane jest bowiem we współpracy ze wszystkimi. To jednak sens półrocznika „PMT”, aby zarówno wydanie papierowe, jak i interaktywne było do bólu aktualne. Zawiera bowiem kalendarium imprez targowych, relacje z najciekawszych wydarzeń korporacyjnych i gospodarczych. Słowem – stanowi zbiór tego wszystkiego, o czym wiedzieć trzeba.