Wydawnictwa

Międzynarodowe Targi Poznańskie są wydawcą magazynów branżowych, które szeroko docierają do sektora B2B. Każdy z wydawanych tytułów trafia w potrzeby innego sektora. Wspólnym mianownikiem każdego z nich jest nadrzędny cel – regularny kontakt z branżą, podtrzymywanie i budowanie sieci nowych relacji. Każdy z magazynów to źródło inspirującej wiedzy dla profesjonalistów odważnie patrzących w przyszłość. Zapraszamy do skorzystania z naszego potencjału promocyjno-reklamowego oraz współpracy redakcyjnej.

Tytuły w portfolio Międzynarodowych Targów Poznańskich:

  • Lider biznesu. Ogrodniczy magazyn branżowy
  • Wszystko działa
  • Horse&Business Magazine
  • Rybomania magazyn. Wędkarstwo. Biznes. Pasja
  • Omega. Idea Book dla branży funeralnej
  • Poznański Magazyn Targowy
  • Sukces po poznańśku

Nasze wydawnictwa to:

Precyzyjne dotarcie do branży

Oferta reklamowa przygotowana na miarę

Unikatowa formuła

„Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy”

Redaktor naczelna – Ilona Rosiak-Łukaszewicz

Lektura dla ambitnych, których w branży ogrodniczej nie brakuje. W ścisłej współpracy z Targami Gardenia buduje i tworzy absolutnie nieobecne dotąd narzędzia rozwoju biznesu. Są to m.in. Garden Business Club, Kongres Liderów Branży Ogrodniczej, szkolenia dla kadry zarządzającej, badania wśród pasjonatów ogrodnictwa. Największym wyzwaniem tytułu jest nieokiełznana wyobraźnia zespołu projektowego i redakcji.

 

Sukces po poznańsku. Miejski magazyn lifestylowy

Joanna Małecka – redaktor naczelna

„Sukces po poznańsku. Miejski magazyn lifestylowy” to magazyn skierowany zarówno do poznaniaków, jak i osób, które przyjeżdżają do Poznania i tu zostają. Jesteśmy zawsze blisko ludzi, ich spraw, porażek i sukcesów. Sprawdzamy, czym żyje miasto, jak wygląda życie „za kulisami”, podglądamy imprezy i wydarzenia. Jesteśmy zawsze tam, gdzie dzieje się coś ważnego. „Sukces po poznańsku” to także biznes, ten mały i duży, który prężnie rozwija się w Poznaniu, to ekskluzywne wywiady, wartościowe reportaże i przegląd miejsc, do których trzeba zajrzeć. „Sukces po poznańsku” to magazyn pokazujący ludzką twarz biznesu, kultury, sztuki podany w przystępny sposób. Wszystko co robimy prowadzi do sukcesu. Część z nas ten sukces osiągnęła, niektórzy wciąż na niego pracują – rzetelnie i uczciwie, po poznańsku!

„Wszystko działa”

Redaktor naczelny – Michał Cieślak

Tytuł skierowany do grona instalatorów, którzy chcą nie tylko wgłębić się w tematy techniczne nowych rozwiązań, ale także podnieś swoje kompetencje biznesowe, zintegrować się ze społecznością specjalistów, zrelaksować się. „Wszystko Działa” to nowa jakość na rynku wydawniczym, który w przypadku tej branży nie jest jedyną propozycją. Wyróżnia się jednak wszystkim i to jest jego przewaga!

„Horse&Business Magazine”

Redaktor naczelna – Ilona Rosiak-Łukaszewicz

Projekt skupia wokół siebie liderów przemysłu końskiego. Już tylko krok dzieli go od miana najbardziej opiniotwórczego magazynu branży jeździeckiej. Tworzony jest w drodze, na gruncie indywidualnych spotkań z ikonami biznesu, i sportu, i rekreacji. Każdy kolejny numer to ogromna satysfakcja z liczby zaangażowanych do współpracy ludzi. Prawdziwe spotkania – to jego atrybut.

Magazyn „Omega” idea book dla branży funeralnej

Redaktor naczelna – Katarzyna Supa

Swoim pojawieniem się na rynku wydawniczym w sposób absolutnie totalny zmienił postrzeganie branży pogrzebowej. Miażdży utarte schematy, rozbija skostniałe kanony. Stanowi okno na świat branży, która w Polsce uznawana jest za jedną z najbardziej zachowawczych. W „Omedze” nie ma tematów tabu. Są za to absolutnie zjawiskowe odkrycia z rynków zagranicznych, które wyzywają na pojedynek polskie zakłady pogrzebowe i producentów dedykowanych im rozwiązań.

Rybomania magazyn. Wędkarstwo. Biznes. Pasja

Redaktor naczelny – Michał Cieślak

Czasopismo, które jako pierwsze na rynku wydawniczym ośmieliło się odrzeć wędkarstwo z ryb. Brutalnie odcina się od pasji, za to stawia na biznes, ważąc jego potencjał i możliwości rozwoju. Choć przebijanie muru dzielącego ambicje redakcji z mentalnością wędkarzy stojących za ladami sklepów jest czasochłonne, to jednak warto nieść kaganek biznesowej oświaty, licząc, że branża też zacznie liczyć. Bo póki liczą się dla niej emocje, a nie rachunek ekonomiczny.

FASON Sprzedaż – Marketing – Inspiracje

Redaktor naczelna – Katarzyna Supa

Poznaj dobre wzorce w handlu modą dla małych i średnich sklepów multibrandowych. Pokazujemy możliwości, podpowiadamy jak tworzyć przeciwwagę dla sklepów sieciowych i mierzyć się z wyzwaniami stojącymi przed handlowcami oraz właścicielami małych i średnich sklepów. Kierujemy się ideą, że sprzedawca w sklepie z modą ma nie tylko sprzedać towar, ale przede wszystkim ma UBRAĆ klienta, zbudować z nim pozytywną i trwałą relację.

Poznański Magazyn Targowy

Redaktor naczelna – Katarzyna Supa

Najstarsze, najbardziej interdyscyplinarne i angażujące wydawnictwo, od którego wszystko się zaczęło. Nic tak dynamicznie się nie zmienia, jak treść na jego łamach. Budowane jest bowiem we współpracy ze wszystkimi. To jednak sens półrocznika „PMT”, aby zarówno wydanie papierowe, jak i interaktywne było do bólu aktualne. Zawiera bowiem kalendarium imprez targowych, relacje z najciekawszych wydarzeń korporacyjnych i gospodarczych. Słowem – stanowi zbiór tego wszystkiego, o czym wiedzieć trzeba.