Kierownik / Z-ca Kierownika Wydział ds. Promocji Sprzedaży

Podziel się

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • umiejętności zarządzania zespołem pracowników (min. dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku – preferowana branża eventowa, agencja reklamowa lub dom mediowy),
  • doświadczenia we współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
  • umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązywaniu relacji,
  • zdolności interpersonalnych oraz organizacyjnych,
  • kreatywności oraz odwagi w prezentowaniu własnych pomysłów,
  • wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i logicznego myślenia,
  • projektowania i realizacji zaawansowanych kampanii marketingowych z wykorzystaniem wszystkich istniejących kanałów komunikacji,
  • umiejętności zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań,
  • umiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności efektywnej pracy w grupie,
  • zaangażowania oraz nastawienia na realizację celów,
  • rzetelności i terminowości,
  • zdolności pracy pod presją czasu.

Umiejętności:

  • współzarządzanie zespołem w macierzowym systemie pracy,
  • opracowywanie, rozwój i wdrażanie strategii oraz planów działań marketingowych i PR, które będą realizowane w celu efektywnej promocji na rynkach polskim i zagranicznych,
  • opracowywanie materiałów wsparcia sprzedaży – listów, informacji prasowych, artykułów, wywiadów, treści do prezentacji firmowych, mailingów, tworzenie raportów branżowych,
  • budowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, monitoring mediów,
  • budowa i badanie skuteczności kampanii wizerunkowych i sprzedażowych za pomocą narzędzi analitycznych,
  • obsługa kanałów na Google, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn w zakresie zarządzania użytkownikami, generowania treści, publikacji treści i skutecznego budowania grona odbiorców,
  • kształtowanie i rozwój oraz wdrażanie wewnętrznych narzędzi digitalowych,
  • współpraca z dostawcami zewnętrznymi – grafikami, designerami, agencjami interaktywnymi, domami mediowymi (ustalenia, negocjacje),
  • pełna analityka internetowa, w tym analiza obecności i działań konkurencji,
  • praktyczna znajomość narzędzi w stopniu zaawansowanym: Google Analitycs, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Moja Firma,
  • tworzenie kampanii z wykorzystaniem w/w narzędzi oraz optymalizacja SEO,
  • doświadczenie w przygotowywaniu założeń serwisów Internetowych (w tym: funkcjonalność serwisu, layout graficzny, UX, CX, CJ),
  • znajomość pracy w przynajmniej jednym systemie CMS,
  • znajomość narzędzi typu marketing and sales automation,
  • wyciąganie wniosków z metryk, trendów i rozliczanie efektów kampanii.

Jeżeli:

  • masz doświadczenie we wskazanych powyżej obszarach,
  • jesteś osobą nastawioną na tworzenie i kreację,
  • lubisz pracę z ludźmi i dla ludzi,
  • potrafisz dzielić czas na różne zadania projektowe,
  • masz doświadczenie w biznesowym osadzaniu podejmowanych działań

jest to praca idealna dla Ciebie!

Co zyskasz, oprócz stabilnej pracy na umowę z terminową wypłatą wynagrodzenia?

Brzmi dobrze? Wyślij nam swoje CV i portfolio!

Kandydatów zainteresowanych procesem rekrutacji prosimy o aplikowanie za pomocą poniższego formularza rekrutacyjnego:

***

Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z rekrutacją opisaną powyżej, do momentu 3 miesiące po dacie wygaśnięcia ogłoszenia rekrutacyjnego na portalu pracuj.pl. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: iod (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu rekrutacji.  Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania,  wycofania zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych osobowych.  Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.