City Marketing

City Marketing to podmiot na rynku reklamy outdoorowej należący do Grupy MTP. Powstał, by kompleksowo utrzymywać, zarządzać i rozwijać sieć nośników zewnętrznych na terenie Poznania przy poszanowaniu estetyki lokalnej przestrzeni publicznej.

City Marketing porządkuje przestrzeń publiczną w zgodzie z ustawą krajobrazową i przy okazji usprawnia zarządzanie siecią nośników reklamy zewnętrznej na terenie miasta. W ramach inwestycji, przez dwa lata, w stolicy Wielkopolski pojawiło się 312 nowych wiat przystankowych, a do końca 2021 roku pojawi się niemal 100 kolejnych.

W naszej ofercie znaleźć można citylighty i ekrany LCD na wiatach przystankowych, a także słupy klasyczne oraz citylighty, backlighty, ekrany led oraz megaboardy zlokalizowane przy autostradzie A1 i A2. Jesteśmy także wyłącznym operatorem powierzchni reklamowych na terenie portu lotniczego Poznań-Ławica.

Efektywność

Efektywne dotarcie do mieszkańców aglomeracji poznańskiej

Lokalizacja

Doskonała lokalizacja nośników reklamowych

Jakość

Estetyka i wysoka jakość reklamy

Nasze lokalizacje

Planujesz kampanię outdoorową? Zastanawiasz się, jakie nośniki dla niej dobrać? Reklama na wiatach przystankowych, a może słupy citylight? Sprawdź nasze wszystkie lokalizacje i zdecyduj, gdzie Twój przekaz będzie najbardziej widoczny.

Reklama na słupach klasycznych i citylight

W ścisłym centrum Poznania, czyli tam, gdzie krzyżują się codzienne trasy tysięcy poznaniaków kursujących między pracą, domem, restauracją, kinem, muzeum, szkołą, a galerią handlową można spotkać nasze nośniki, które skupiają wzrok i uwagę nawet najbardziej zabieganych mieszkańców. Wykorzystaj ten potencjał! Organizujesz wydarzenia kulturalne, sportowe lub społeczne? A może chcesz wypromować lokalną inicjatywę lub poszerzyć zasięg większej kampanii? Słupy reklamowe to sprawdzone rozwiązanie!

Reklama na wiatach przystankowych (citylighty oraz ekrany LCD)

Nasze wiaty zlokalizowane są w całym Poznaniu: przy dworcach, pętlach tramwajowych, rondach, przejściach podziemnych i dużych skrzyżowaniach, czyli wszędzie tam, gdzie pojawia się odbiorca Twoich komunikatów. Niezależnie od tego, czy czeka na nadjeżdżający tramwaj lub autobus, czy zielone światło. Podczas postoju jego uwaga skupia się na bodźcach z bezpośredniego otoczenia.

Backlighty w topowych lokalizacjach Poznania

Mamy dla Ciebie aż 12 backligtów zlokalizowanych w miejscach o dużym natężeniu ruchu miejskiego Backlighty to nowoczesna i estetyczna forma reklamy outdoorowej. Nośniki reklamowe są podświetlone z tyłu, dzięki czemu plakat (przygotowany ze specjalnego materiału) przepuszcza emitowane światło. W ten sposób cała reklama jest oświetlona, a Twój przekaz zawsze zauważony.

Reklama na lotnisku Poznań-Ławica

Jesteśmy wyłącznym operatorem przestrzeni reklamowej na lotnisku Poznań - Ławica, który obsługuje niemal 2 miliony pasażerów. Na terenie lotniska mamy do dyspozycji wszystkie przestrzenie: hale odbioru bagażu, halę check-in, Schengen i No-Schengen. Do zagospodarowania mamy również przestrzeń wokół lotniska, np. parkingi.

W ofercie - oprócz klasycznych nośników reklamowych - proponujemy nowoczesne nośniki citylight, digital oraz ekrany LED. Tego typu rozwiązania pozwalają naszym klientom, agencjom reklamowym i domom mediowym elastycznie planować przekaz reklamowy, który może być dostosowany do pory dnia, tygodnia czy też weekendu.

Megaboardy przy autostradzie

Podróż autostradą cechuje się jednostajnym, monotonnym krajobrazem, dlatego dobrze zaprojektowana i kreatywna reklama na megaboardzie szybko zwróci uwagę kierowcy i pasażerów. Dzięki temu zwiększy się rozpoznawalność Twojej marki, produktu czy usługi. Takie nośniki są doskonałym źródłem przekazu zarówno komunikacji marketingowej, która przekłada się na realizację celów sprzedażowych, jak i kampanii społecznych, wizerunkowych czy CSR

Reklama w miesięczniku miejskim Sukces po poznańsku

To magazyn skierowany zarówno do poznaniaków jak i osób, które przyjeżdżają do stolicy Wielkopolski i tu zostają. Publikujemy ekskluzywne wywiady, wartościowe reportaże i przegląd miejsc, do których trzeba zajrzeć. Nakład miesięcznika to 5000 egzemplarzy.