MTP w nowej odsłonie

Podziel się

W przededniu stulecia działalności na nowo zdefiniowaliśmy swoją tożsamość porządkując portfel marek. Efektem ponad rocznych prac jest wprowadzenie nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP i nowy wizerunek przedsiębiorstwa.

Niewiele jest w Polsce firm z tak długą historią jak Międzynarodowe Targi Poznańskie. Trudno również o przedsiębiorstwo, które oferowałoby równie szeroki zakres usług branżowych. Dlatego w przededniu stulecia działalności na nowo zdefiniowaliśmy swoją tożsamość porządkując portfel marek. Efektem ponad rocznych prac jest wprowadzenie nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP i nowy wizerunek przedsiębiorstwa.

Przez dziesięciolecia najważniejszym i jedynym zadaniem MTP była organizacja targów w w Poznaniu. Jednak ostatnie lata to czas bardzo szybkiego rozwoju działalności biznesowej i to w wielu kierunkach.

- Międzynarodowe Targi Poznańskie prowadzą działalność na obszarze całej Polski, w tym na przykład w Warszawie, w Lublinie, na Śląsku, a nie jak przez lata tylko w Poznaniu. Organizujemy wystąpienia narodowe na całym świecie, a stoiska projektowane i budowane są przez nasz dział techniczny IDEA Expo, promują firmy nie tylko na terenie Europy, a także na innych kontynentach. Ekspansja na nowe obszary poza Poznaniem jest zatem naturalna dla tak dynamicznie rozwijającej się firmy jak nasza - podkreśla Przemysław Trawa, prezes zarządu.

Działalność firmy rozwinęła się także w zakresie oferty usług. - Międzynarodowe Targi Poznańskie przez lata kojarzyły się głównie z organizacją targów. Spektrum naszej oferty dzisiaj jest jednak o wiele szersze. Dziś, poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizujemy kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, które rocznie przyciągają ponad 1 mln gości z całego świata - dodaje Przemysław Trawa.

IDEA Expo to zespół, który nie tylko buduje stoiska targowe, ale i specjalizuje się w aranżacji każdej przestrzeni. City Marketing oferują firmom poznańską sieć nośników reklamy zewnętrznej. Zespół Garden City to propozycja dotycząca cateringu, a także kompleks nowoczesnych restauracji. Ofertę uzupełnia wynajem powierzchni pod eventy dowolnej wielkości jak wielofunkcyjna przestrzeń konferencyjno-widowiskowa Poznań Congress Center i Arena Poznań.

- Rozwijamy też zupełnie nowe usługi, które przynoszą nam nowe zyski, czego przykładem jest stworzenie marki City Marketing. Przedsiębiorstwo jest także właścicielem firmy Nowy Adres oraz współwłaścicielem Targów Lublin - mówi Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu MTP. - Firma bardzo intensywnie się rozwija. Jesteśmy już dzisiaj nowoczesnym przedsiębiorstwem otwartym na pojawiające się możliwości. Aktywnie walczymy o klienta oraz o biznes w całej Polsce oraz poza jej granicami - wyjaśnia wiceprezes.

By uporządkować ofertę biznesową firmy konieczne było powołanie do życia nadrzędnej marki korporacyjnej pod nazwą Grupa MTP.

- Ta decyzja jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pozwala też dopasować naszą markę do nowych obszarów działania i wyzwań stojących przed naszą firmą w ciągu najbliższych lat. To oznacza, że powstaje marka Grupa MTP, która w sobie mieści wszystkie nasze działalności, od organizacji targów, przez konferencje, eventy, aranżację przestrzeni, reklamę zewnętrzną, po ofertę cateringową - tłumaczy Elżbieta Roeske, wiceprezes zarządu MTP.

Następuje czytelny podział na Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Grupę MTP.

Międzynarodowe Targi Poznańskie to ośrodek targowy nr 1 w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej. To duma Poznania, miejsce zlokalizowane w samym jego sercu. To także najnowocześniejsze w Polsce, profesjonalnie przygotowane tereny targowe, gdzie odbywają się topowe wydarzenia branżowe, goszczące ponad 700 tysięcy odwiedzających rocznie na ponad 100 imprezach targowych.

Grupa MTP to z kolei grupa kapitałowa działająca na terenie całego świata. Jej domena działania jest o wiele szersza i obejmuje nie tylko targi, ale też megaeventy, koncerty, zawody sportowe, spotkania firmowe oraz wiele usług towarzyszących, których potrzebują firmy i uczestnicy, by prowadzić biznes, promować się czy po prostu bawić. My wiemy, jak to dla naszych klientów zorganizować. Dlatego motywem przewodnim naszej firmy staje się hasło: Grupa MTP. Dobrze zaprojektowane wydarzenia.

Zapraszamy do obejrzenia materiałów video.

Prezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich Przemysław Trawa podsumowuje 2018 rok i mówi o zamierzeniach Grupy MTP w nadchodzącym roku:

Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich Tomasz Kobierski o zmianach związanych z powołaniem nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP:

Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich Elżbieta Roeske podsumowuje 2018 rok i mówi o zamierzeniach Poznań Congress Center w nadchodzącym roku: