Wybór konsumentów

Podziel się

Złoty Medal - symbol jakości, potwierdzonej przez konsumentów.

Wiosna to czas, kiedy wszyscy miłośnicy ogrodów tłumnie odwiedzają sklepy ogrodnicze i centra handlowe w poszukiwaniu nasion, sadzonek, nawozów i narzędzi. Pandemia przeniosła ten ruch do internetu, ale sezon już ruszył na dobre. Producenci i dostawcy prześcigają się w kampaniach promocyjnych zachęcających konsumentów do wyboru swojej oferty. Wśród nich bardzo aktywni są laureaci Złotych Medali przyznawanych w ramach targów GARDENIA. Trwa kampania telewizyjna marki Biopon. Poza kampanią w popularnych kanałach TV, reklamy pojawią się w serwisie vod.tvp.pl. Wsparciem dla kampanii spotowej jest emisja billboardów sponsorskich głównie przy prognozach pogody.

Ruszyła także kampania Agrecolu mająca na celu zwiększenie świadomości marki wśród użytkowników nawozów i środków do pielęgnacji kwiatów, a także pokazanie szerokiego portfolio produktowego. Tradycyjnie aktywny jest producent sprzętu i narzędzi ogrodniczych firma Cellfast, której produkty widoczne są w outdoorze. Wszystkim laureatom dziękujemy za wykorzystywanie z kampaniach logotypu nagród uzyskanych na Targach. Zaufanie ekspertów branży i ostatecznych użytkowników do marki jaką jest Złoty Medal stanowi dodatkowy, istotny argument zakupowy.