Żabka Polska partnerem targów POLAGRA

Podziel się

Żabka Polska została Partnerem największego wydarzenia w branży spożywczej - targów POLAGRA, organizowanych przez Grupę MTP.

Przedstawiciele podkreślają, że to kontynuacja współpracy, która doskonale wpisuje się w strategie obu firm.

Żabka Polska nie zwalnia tempa. Już ponad 8800 franczyzobiorców prowadzi ponad 10 000 sklepów pod jej szyldem, korzystając na co dzień z ponad 25-letniego doświadczenia i partnerstwa sieci. Na 2024 r. sieć zapowiedziała otwarcie tysiąca nowych placówek. To wyzwanie i ogromna szansa także dla potencjalnych dostawców.

Targi POLAGRA to wydarzenie zrzeszające polskie i zagraniczne firmy oraz instytucje działające w branżach produkcji żywności, dostawców technologii do jej produkcji oraz hoteli, restauracji i cateringu. Odwiedzają je właściciele, managerowie i kupcy z kilkudziesięciu krajów. W tym roku organizatorzy mocny nacisk położą na udział sieci handlowych i proeksportowy charakter wydarzenia.

Żabka Polska w centrum POLAGRY

Przez trzy dni, 25–27 września, podczas targów POLAGRA Żabka Polska zaprezentuje się na stoisku, na którym goście targów mogą spotkać się z przedstawicielami firmy. Wszyscy chętni będą mogli umówić się na indywidualne spotkania biznesowe. To niepowtarzalna szansa dla potencjalnych dostawców oraz kontrahentów działających w Polsce i poza jej granicami.

Cieszy mnie, że będziemy mogli spotkać się z naszymi obecnymi i przyszłymi partnerami biznesowymi, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Wierzę, że będzie to doskonała okazja do zbudowania nowych relacji, które mogą zaowocować w przyszłości. 

Organizatorzy zaproponują m.in. szkolenia i eksperckie wykłady. Nie zabraknie też prezentacji podejmujących tematy rozwoju handlu i debat z udziałem przedstawicieli rządu, izb i instytucji branżowych oraz największych firm działających w branży spożywczej.

Targi POLAGRA odbędą się 25–27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.