Taropak 2018

Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania

01-04.10.2018, Poznań

Ponad 24,5 tyś metrów przestrzeni wystawienniczej w 5 pawilonach zgromadzi 500 wystawców, którzy zaprezentują 450 nowości. To wszystko zobaczy ponad 63000 zwiedzających.

TAROPAK to największe kompleksowe targi obejmujące wszystkie gałęzie branży opakowań. Od szklanych przez metalowe, papierowe i z tworzyw sztucznych po zagadnienia etykietowania i magazynowania. Kolejne edycje imprezy to ponad setka nowości mających zastosowanie w różnych dziedzinach gospodarki, gdzie wykorzystywane są opakowanie oraz rozwiązania związane z etykietowaniem transportem i logistyką.

Historia TAROPAKU liczy już ponad 40 lat (pierwsza edycja w 1973 roku). Od tego czasu wiele się zmieniło, zarówno jeśli chodzi o rozmach wydarzenia, jak i jego zakres. Imprezy targowe zawsze były i będą barometrem zmian zachodzących w branży. TAROPAK nie jest wyjątkiem
w tej kwestii.

Swoim zakresem obejmuje także transport wewnętrzny, logistykę, magazynowanie
i wyposażenie magazynów, spedycję oraz konfekcjonowanie pakowania. Targi odwiedzają producenci i dystrybutorzy reprezentujący większość gałęzi przemysłu, a także przedstawiciele firm spedycyjnych i transportowych, hurtowni, firm przeładunkowych, magazynów i parków logistycznych. Każdorazową edycję wydarzenia odwiedzają klienci
z całego świata. W pawilonach wystawienniczych można spotkać nie tylko przedstawicieli Europy, ale również bardziej odległych krajów, takich jak: Albania, Brazylia, Kanada, Korea Południowa, Tajlandia, RPA, USA, czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Targi TAROPAK nieznacznie zmieniły nazwę na Międzynarodowe Targi Technik Pakowania
i Etykietowania
. Etykietowanie jest rozwijającym się segmentem rynku poligrafii. Etykietę możemy porównać do wizytówki opakowania i trudno wyobrazić sobie dobre opakowanie bez dobrej etykiety. Tak samo trudno jest wyobrazić sobie Targi TAROPAK bez etykietowania.

Targi dostarczą wielu okazji do zdobywania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji i sprawdzenia swoich możliwości podczas licznych pokazów i wystaw odbywających się na przestrzeniach specjalnych, a także podczas interesujących konferencji i seminariów tematycznych organizowanych we współpracy z partnerami branżowymi. Taropak to także inspirujące strefy pokazowe, które są dla zwiedzających oraz wystawców źródłem energii do rozwijania swojego biznesu.