Lidl Polska partnerem głównym targów POLAGRA
Lidl Polska został Partnerem Głównym targów POLAGRA, które odbędą się 25–27 września 2024 r. na Międzynarodowych Targach Poznańskich.
Targi POLAGRA zrzeszają firmy, stowarzyszenia i izby działające w branży spożywczej i sektorze HoReCa (hotele, restauracje, catering). Ich wystawcami są m.in. producenci i dystrybutorzy żywności, dostawcy technologii, maszyn i urządzeń do ich produkcji, a także firmy oferujące rozwiązania dla gastronomii i hotelarstwa.
W tym roku organizatorzy położą nacisk na proeksportowy charakter wydarzenia i tematy odpowiedzialności za środowisko naturalne. Znajdzie to odzwierciedlenie w szkoleniach, prezentacjach i debatach z udziałem przedstawicieli rządu, izb, stowarzyszeń, producentów i partnerów POLAGRY.
Wśród wystawców i zwiedzających te tragi są producenci i dostawcy produktów spożywczych. Wielu z nich właśnie w targach upatruje możliwości spotkania z przedstawicielami dużych sieci i pozyskania atrakcyjnych kontraktów.
Partnerem tegorocznych targów POLAGRA będzie Lidl Polska. Wybór tej firmy jest nieprzypadkowy – sieć od lat buduje swoją ofertę we współpracy z polskimi dostawcami, którym daje szerokie możliwości rozwoju również na rynkach zagranicznych. Obecnie Lidl Polska liczy ponad 900 sklepów oraz zatrudnia blisko 27 tysięcy pracowników. Sieć w swojej ofercie posiada m.in. produkty marek własnych, które są współtworzone w dużej mierze z polskimi dostawcami. Są to zarówno duże, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, m.in. Maspex, Animex Foods czy Roślinna MAGDA. Jedną z marek własnych są Regionalne Szlaki, czyli lokalne produkty pochodzące z różnych regionów Polski, np. wędzone przysmaki z Podhala.
Działania Lidl Polska są regularnie zauważane i doceniane. Firma została wyróżniona m.in. Srebrnym Listkiem CSR, a także jako Orzeł ESG czy Lider Etyki, posiada też certyfikat Top Employer. Sieć otrzymuje także nagrody branżowe – np. w ramach konkursu „Retail Trends” Lidl Polska został wyróżniony tytułem Market Roku 2024 w kategoriach: „Średni format”, „Najlepsze doświadczenie zakupowe”, „Najlepsza oferta marek własnych” oraz „Najlepsza oferta produktów świeżych”.
– Bardzo się cieszymy z imponująco zapowiadającego się debiutu Lidl Polska na naszym wydarzeniu. Jego działania na lokalnym rynku i działania eksportowe doskonale wpisują się w biznesową strategię, którą kilka lat temu przyjęliśmy dla targów POLAGRA, ale też prośrodowiskowe plany całej naszej firmy – mówi Filip Bittner, wiceprezes Zarządu Grupy MTP .
Więcej na ten temat TUTAJ